Fit pączki ze zdrowymi tłuszczami

🍩 To Twój wybór czy chcesz celebrować jutrzejszy dzień na 100%, 50% lub wcale.
🍩 Nic się nie stanie jeśli zjesz pączka.
🍩Nic się nie stanie jeśli go nie zjesz.
🍩 Lepiej jeśli postawisz na jakość a nie ilość.
🍩 Droższy nie zawsze znaczy lepszy.
🍩 Zawsze warto sprawdzić skład, aby zjeść prawdziwego pączka a nie karton.

🍩 Możesz też pokusić się na własne wypieki. Poznaj moją pączkową wariację ze zdrowymi tłuszczami.

Składniki:

  • mąka orkiszowa pełnoziarnista – 150 g
  • nasiona chia – 40 g
  • tahini – 40 g
  • suszone daktyle – 100 g
  • wiórki kokosowe – 100 g
  • mleko -lub napój roślinny – 1 szklanka (250 ml)
  • puder z ksylitolu

Daktyle zalej wrzątkiem (tyle tylko, by zakryć daktyle) i odstaw na 15 minut. Po tym czasie zblenduj daktyle (wraz z wodą) na gładką masę. Zmieszaj wszystkie suche składniki, dodaj tahini, zblendowane daktyle i mleko (napój roślinny). Wszystko dokładnie wymieszaj na gładką masę. Gdyby masa był zbyt „luźna” dosyp trochę mąki. Formuj zgrabne kuleczki i ułóż na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Piecz przez 20 minut w piekarniku nagrzanym do 180 st. C. Przed podaniem posyp utartym na puder ksylitolem.

Smacznego!

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Facebook
Facebook
Instagram